loading...

شركت طراحي وب سايت رايسان

شركت طراحي وب سايت

بازدید : 131
چهارشنبه 7 خرداد 1399 زمان : 9:31

یکی از دغدغه‌های مشترک صاحبان کسب و کارهای مختلف از جمله شرکت طراحی وب سایت رایسان ، ایجاد و مدیریت سایتی حرفه‌ای با محتوای باکیفیت است تا میزان فروش خود را بالاتر ببرند. ( قبل از اینکه به ادامه مقاله بروید پیشنهاد می کنیم اطلاعات خوددر مورد فروشگاه اینترنتی را افزایش دهید . https://raysan.ir/service/web/shop ) تامین اطلاعات و تولید محتوای سایت‌ها از چالش‌ها و دغدغه‌های همیشگی صاحبان وب‌سایت‌هاست و امروزه همه می‌دانند بهینه‌سازی سایت و تولید محتوا می‌بایست با استفاده از تکنیک‌های سئو( https://raysan.ir/page/80/SEO-ESFAHAN/ ) انجام گیرد. پیش از هرگونه اقدامی برای اجرای کمپین یا کار کردن بر روی سئو سایت، می‌بایست آنالیز سایت توسط متخصصان انجام شود تا گزارشی از وضعیت فعلی سایت تهیه شود. گزارشی که از وضعیت موجود سایت تهیه می‌شود، با وضعیت مطلوب مقابله می‌شود و کاستی‌ها مشخص گردیده و برنامه‌ای برای دستیابی به آنچه مد نظر است، تدوین می‌شود.

شما می‌توانید آنالیز سایت را بر روی سایت خود و بر روی رقبای تجاری خود انجام دهید. این کار تحت عنوان رصد رقبا صورت می‌گیرد. طبیعتا مهم‌ترین منبع اطلاعاتی شما درباره رقبای خود، سایت آن‌هاست. بنابراین چه قصد داشته باشید سئو سایت خود را بهبود ببخشید و چه قصد داشته باشید محتوا و سایت خود را بهینه کنید، ناگزیر از تحلیل سایت رقبای خود نیز هستید.

چه زمانی آنالیز سایت را انجام دهیم؟

پیش از بهینه‌سازی سایت، می‌بایست به سراغ تجزیه و تحلیل سایت بروید. با آنالیز سایت می‌توانید نقاط قوت و ضعف همه صفحات سایت را دریابید. بدون تحلیل کامل سایت، کار کردن بر روی سئو فایده‌ای نخواهد داشت، چون شما باید بتوانید معیاری برای محاسبه پیشرفت سایت خود داشته باشید. معمولا مدیران سایت‌های پرمخاطب روزانه بخشی از فعالیت‌های خود را به تجزیه و تحلیل آمارهای سایت خود اختصاص می‌دهند. بهتر است تحلیل سایت را روزانه انجام دهید و در آغاز هر هفته گزارشی از آمارهای سایت را به همکاران خود ارائه دهید، این‌گونه هم میزان پیشرفت خود را راحت‌تر می‌سنجید، هم در صورت بروز خطا یا ریزش مخاطبان، می توانید زود دست به کار شوید و اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر پیش از کار کردن بر روی سئو سایت، آنالیز حرفه ای سایت را انجام ندهید، ممکن است متوجه علل فرار مخاطبان نشوید و تنها ترافیک سایت شما بالا برود و مخاطبان به مشتری تبدیل نشوند. همچنین این نقایص موجب می‌شود عواملی که باعث بهبود رتبه سایت و جذب کاربر به سایت شده‌اند، از بین بروند. بنابراین بی گدار به آب نزنید و با برنامه‌ریزی این کار را انجام دهید. در کنار آنالیز سایت خود، باید به سراغ تحلیل سایت رقبا نیز بروید. سعی کنید متوجه شوید درچه زمینه‌هایی عملکرد بهتری نسبت به شما دارند. در نظر داشته باشید که شاید مخاطبان شما با مخاطبان آن‌ها تفاوت داشته باشد. بنابراین شناسایی مخاطبان، بخش مهمی از فرایند تحلیل سایت رقبای شماست.

آنالیز حرفه‌ای سایت چیست؟

به احتمال زیاد با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید ابزارهای آنالیز سایت را به راحتی پیدا کرده و با ثبت‌نام راه‌اندازی کنید؛ اما آنالیز حرفه ای سایت تنها کار کردن با این ابزارها نیست. کلید موفقیت و کارآمد بودن سئو سایت، تجربه است. جزئیات زیادی است که ابزارهای تحلیل‌گر نمی‌توانند به شما یادآوری کنند، مثل اهمیت لندینگ پیج (صفحه فرود) سایت و نقش آن در جلب مشتری. متخصصان آنالیز حرفه ای سایت می‌توانند با دیدن گزارش تعداد بازدیدکنندگان و میزان کلیک بر روی آگهی‌ها، رفتار مخاطبان سایت شما را پیش‌بینی کنند و بر اساس تجربیات خود، پیشنهادهایی برای بهبود تجربه کاربری مخاطبان به شما ارائه دهند. آنالیز سایت به شما نشان خواهد داد که کلمات کلیدی در رتبه سئو سایت شما تا چه میزان تاثیر دارد، تلقی بازدیدکنندگان از صفحات سایت شما چگونه است و چگونه می‌توانید تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان خود ایجاد کنید. در هر مرحله، شما نیاز دارید بدانید چه کارهایی بر روی سایت صورت گرفته و چه نتایجی در برداشته است.

آنالیز سایت به شما اطلاعات خوبی می‌دهد، مانند:

تعداد بازدیدکنندگان سایت؛

میزان نمایش و کلیک‪‎ها‪‎‎ی آگهی آن‌ها‪‎ ؛

محبوب‌ترین صفحات سایت؛

نرخ جستجوی کلمات کلیدی؛

موارد محبوب کاربران و بازدیدکنندگان سایت؛

مدت زمان مشاهده سایت توسط کاربران و... .

علاوه‌ بر این، شما برای آنالیز حرفه ای سایت رقبا، نیاز دارید که از متخصصان کمک بگیرید تا به شما بگویند آمارهای حقیقی رقبایتان چقدر از آمارهای شما بهتر است و در چه زمینه‌هایی بهتر است از آن‌ها الگو بگیرید. همچنین متخصصان به شما کمک خواهند کرد تا تحلیل صحیحی از بازار و نحوه عملکرد رقبای خود داشته باشید.

چرا آنالیز حرفه ای سایت اهمیت دارد؟

استفاده از ابزارهای تست سرعت سایت: بررسی سرعت سایت عامل مهمی در جذب کردن کاربران است. سایت هایی که دیر لود می‌شوند کاربران خود را از دست داده و رتبه پایینی دارند. تحقیقات نشان داده است که کاربران بیش از ۵ ثانیه برای لود شدن صفحات منتظر نمی‌مانند. بنابراین اگر سایت شما از نظر سرعت لود شدن ضعیف است، سعی کنید این نقیصه را برطرف کنید.

تحلیل کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای آنالیز ۲۴ ساعته: تحقیق کلمات کلیدی را به طور مرتب انجام دهید و دنبال کلمات کلیدی متمایز از رقبا باشید. سعی کنید کلمات کلیدی را به صفحات داخلی لینک کنید. با این حال باید پیوسته مراقب الگوریتم‌های گوگل باشید و در جریان جدیدترین روش‌های ایندکس کردن مطالب توسط گوگل باشید. اگر در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده نکرده اید، بازنویسی مطالب و تولید محتوای مبتنی بر سئو و کلمات کلیدی را از سر بگیرید.

استفاده از ابزارهای آنالیز کیفیت لینک‌های داخلی: لینک های داخلی را بررسی کنید و مراقب لینک‌های شکسته باشید. لینک‌های شکسته موجب افت رتبه سئو سایت شما می‌شوند.

آنالیز لینک های خارجی: رتبه سایتی را که به آن لینک داده اید، بررسی کنید. اگر رتبه سایت کاهش یافته بود، آن را حذف کنید و به سایت‌های معتبرتر لینک دهید. لینک های خارجی در رتبه سئو شما تاثیر زیادی دارند. همچنین سایت‌های غیرمعتبری که به شما لینک داده اند، برای شما مضر هستند. به این سایت‌ها ایمیل بزنید و از آن‌ها بخواهید لینک شما را از سایت خود بردارید.

سعی کنید رقبای خود و نقاط مثبت کسب و کار آنها را بررسی کرده و در بهینه سازی سایت خود لحاظ کنید.

بررسی مشکلات ساختاری سایت: نقشه سایت موضوع بسیار مهمی است که هم در بهبود تجربه کاربران تاثیر دارد و هم در رتبه سئو سایت شما. اگر نقشه سایت شما درست تهیه نشده باشد و صفحات به صورت صحیح به همدیگر لینک نشده باشند، بات‌های جستجوگر گوگل نمی‌توانند به راحتی بین صفحات حرکت کنند و مطالب سایت شما را ایندکس کنند.

تاثیر تحقیق کلمات کلیدی در آنالیز سایت چیست؟

یکی از مهم‌ترین اقدامات در سئو سایت و بهینه‌سازی محتوای آن، تحقیق کلمات کلیدی است. در واقع کلمات کلیدی أساس اقدامات غیر فنی سئو سایت را تشکیل می‌دهند. به همین خاطر، یکی از مهم‌ترین بخش های آنالیز حرفه ای سایت، تحقیق کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی واژه هایی هستند که شما را به کاربران و مشتریان بالقوه شما می‌رساند، بنابراین کلمات کلیدی به شما کمک می‌کنند متوجه شوید خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید، با کلمات درستی ثبت شده‌اند و آیا قابل بازیابی هستند؟ آیا مخاطبان زیادی دارد؟ ارزش دارد که برای این کلمات کلیدی هزینه و زمان صرف کنید؟

علاوه بر این، کلمات کلیدی مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند باعث برتری رقبایتان نسبت به شما بشود. استفاده از سرویس‌های پرداخت هزینه مانند گوگل ادوردز از راه هایی است که به شما کمک می‌کند میزان موفقیت کلمات کلیدی خود را با اجرای کمپین، بسنجید. برای تحقیق کلمات کلیدی در آنالیز سایت نیاز است که از ابزارهای حرفه‌ای مخصوص استفاده کنید تا گزارش‌های جامع و کاملی دریافت کنید؛ اما فراموش نکنید که در این کار، تجربه حرف اول را می‌زند و قطعا به متخصصان برای تحلیل صحیح گزارش‌ کلمات کلیدی نیاز دارید.

۱۵ مزیت آنالیز سایت عبارتند از :

در کنار مواردی که بالاتر توضیح داده شد، مزایای آنالیز حرفه ای سایت را می‌توان در نمونه‌های زیر خلاصه کرد:

کسب موفقیت در میان رقبا : آنالیز سایت باعث می شود رقبای خود را آنالیز کرده و میزان موفقیت و عوامل موفقیت آن‌ها را دریابید و رفتار آینده آنها را پیش بینی کنید.

جذب مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی :‌ آنالیز سایت به شما کمک می‌کند مشتریان و نیازهای آن‌ها را بررسی کنید.

برقراری ارتباط بهینه با مشتریان :‌ آنالیز حرفه ای سایت به شما کمک می‌کند کانال‌های ارتباطی خود با مشتریان را بهینه کنید.

اصلاح نقاط ضعف سایت : با آنالیز حرفه‌ای سایت می‌توانید آمارهای بازدید خود را بهبود ببخشید و سایتی بدون نقص را پشتیبانی کنید.

جلوگیری از تهدیدات رقبا : زمانی که رقبای خود را بشناسید و وضعیت موجود ان‌ها را بررسی کنید، می‌توانید قدم‌های بعدی آن‌ها را نیز پیش‌بینی کنید و همیشه از رقبای خود جلوتر باشید.

ارتقای کیفیت سایت : زمانی که آنالیز سایت آنالیز را آغاز می‌کنید، موارد جزئی مهمی به چشم شما می‌آید، مانند قسمت ارتباط با مشتری یا اصلاح صفحه فرود. بدین ترتیب روی کیفیت سایت خود حساس می‌شوید و سایتی باکیفیت را ارائه می‌کنید.

بهبود امنیت سایت و حفظ حریم شخصی کاربران از طریق آنالیز حرفه ای سایت.

آگاهی از محبوب‌ترین صفحات سایت

شناختن مخاطبان هدف

تولید محتوای بهینه

انتخاب استراتژی مناسب لینک بیلدینگ و حذف لینک های شکسته با استفاده از آنالیز حرفه ای سایت

بهینه‌سازی سرعت سایت

راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و استفاده بهینه از آن‌ها

بهبود تجربه کاربری

زیبا کردن ظاهر سایت از لحاظ گرافیکی

پیشنهاد می کنیم با خدمادت دیجیتال مارکتینگ آشنایی پیدا کنید .( https://raysan.ir/page/89/digital-marketing/ )

ابزارهای کاربردی آنالیز سایت
ابزارهای کاربردی برای آنالیز سایت کدامند؟

در کنار استفاده از گوگل آنالیتیکس، گوگل وب‌مستر تولز یا Keyword planner، می‌توانید از ابزارهای متنوع دیگری برای آنالیز حرفه ای سایت خود استفاده کنید. در اینجا دسته‌بندی ما به شما کمک خواهد کرد تا ابزار مورد نیاز خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

1- برای شناسایی رقبا

ابزار Alexa Top Sites : الکسا داده‌های ترافیکی وب‌سایت‌های تجاری را تحلیل می‌کند و اطلاعات بازدیدکنندگان سایت‌ها را به صورت گزارش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. الکسا رتبه بندی سایت‌های رقبا را به شما نشان می دهد و می‌توانید در دوره‌های زمانی دلخواه، آنالیز سایت خود و رقبایتان را ببینید.

2- برای پیدا کردن کلمات کلیدی

ابزار KWFinder : این سایت به شما کمک می‌کند برای آنالیز حرفه ای سایت، کلمات کلیدی را پیش از ارتقا در سایت، جستجو کنید و ببینید رتبه آن در گوگل چند است و چه سایت‌هایی بهترین رتبه را در استفاده از این کلمات کلیدی دارند.

ابزار Keywordtool.io : این سایت کلمات کلیدی را که رقابت کمتری بر سرشان است، به شما پیشنهاد می‌دهد و نمودارهای تحلیلی جالبی از عملکرد سایت شما و رقبا در اختیارتان قرار می‌دهد.

ابزار Ubersuggest: این سایت به شما کمک می کند کلمات کلیدی مد نظر خود را سرچ کنید و بهترین عبارات ممکن برای آن کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد می دهد. این سایت یکی از دقیق‌ترین و بهترین ابزارها برای تحقیق کلمات کلیدی است.

3- برای پیدا کردن رتبه بندی‌ها

ابزار Adanced Web Ranking : این ابزار بر اساس محل جغرافیایی شما، آمار را ارائه می‌دهد و گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه از عملکرد سایت در حوزه‌هایی که مد نظر شماست، عرضه می‌کند.

ابزارAuthority Labs : این ابزار به شما کمک می‌کند تا سایت‌های رقبایتان را بر اساس رتبه‌ی آن‌ها در موتورهای جستجوگر گوگل مشخص کنید و امتیاز سایت خود را ببینید.

ابزار Positionly : این ابزار در واقع امکانات کاملی برای بررسی سئو سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. روش کار با این ابزار ساده است و عملکرد شما و رقبایتان را با جزئیات ارزشمندی به شما ارائه می‌کند.

4- برای بررسی بک لینک ها

ابزار Ahrefs : این سایت بهترین مرجع برای بررسی بک لینک ها و آنالیز آن‌هاست. با استفاده از این سایت می‌توانید بک‌لینک‌های قوی ایجاد کنید.

ابزار Moz SEO Toolbar : ماز یکی از کامل‌ترین مرجع‌های سئو است که با استفاده از سرویس‌های سئو آن می‌توانید آنالیز سایت را با اختیارات بی‌نظیری انجام دهید و گزارش‌های کاملی از آن بگیرید.

ابزار OpenSiteExplorer : این ابزار جالب‌ترین و کاربردی‌ترین اطلاعات را درباره رقبا به شما نشان می‌دهد. می‌توانید لینک‌های رقبایتان را ببینید و خودتان را در نسبت با رقبایتان بسنجید.

ابزار CognitiveSEO Backlink Explorer : این ابزار به شما کمک می‌کند تا بک‌لینک‌های سایت خود را بررسی کنید و لینک‌هایی را که از سایت‌های غیر معتبر گرفته شده‌اند، به شما نشان می‌دهد.

5- برای بهینه ‌بودن صفحات

ابزار Page Comparison Tool : این ابزار به شما کمک می کند صفحات سایت را از نظر محتوا، ارزیابی کنید و عنوان‌ها، متا تگ‌ها و محتوا را در ارتباط با کلمات کلیدی به کار رفته در متن می‌سنجد.

Web Page SEO analysis tool : این ابزار به شما کمک می‌کند تا عوامل موثر در سئو را بررسی کنید و گزارش‌های جامعی درباره آنالیز سایت به شما ارائه می‌دهد.

ابزار آنالیز سایت جت سئو، ایرانی و قدرتمند

اگر برای تحلیل سایت خود دنبال یک نمونه قدرتمند ایرانی هستید که به کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بتواند گزارشی کامل از وضعیت بخش‌های مختلف سایت به شما ارائه کند، این بار می‌توانید روی جت سئو حساب ویژه‌ای باز کنید. ابزار آنالیز سایت جت سئو، بهترین و قوی‌ترین ابزار تحلیل سایت در ایران است که گزارش طبقه‌بندی شده خود از بررسی‌های صورت گرفته در اختیار شما می‌گذارد. نکته جذاب اینجاست که این ابزار به کمک کرالرهای مختلف با خزش در بخش‌های مختلف، گزارش نهایی را آماده کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

متخصصان ایرانی تیم جت سئو که همه از افراد زبده در حوزه‌های هوش مصنوعی، سئو، یادگیری ماشین و... هستند، توانسته‌اند پس از ماه‌ها تلاش ابزاری را برای شما آماده کنند که بخشی از مزایای آن در زیر آمده است:

بهبود کیفیت و عملکرد سایت

کمک به بهبود رتبه بهتر در موتورهای جستجو

افزایش ترافیک سایت

رابط کاربری ساده، زیبا، کاربرپسند و حرفه‌ای

ارائه آمار و گزارش‌های دقیق و تحلیلی

تیم پشتیبانی حرفه‌ای

تجزیه و تحلیل رایگان

این ابزار کاملا ایرانی و قدرتمند به‌صورت هوشمند از تکنولوژی‌های روز و متناسب با الگوریتم‌های گوگل سایت شما را تحلیل کرده و گزارش‌های آماری دقیقی را ارائه می‌کند. یکی از مهمترین مزیت‌های جت سئو این است که در گزارش‌های خود به مشکلاتی اشاره می‌کند که حتی ممکن است از نظر وبمستران و متخصصان سئو دور مانده باشد.

یکی از دغدغه‌های مشترک صاحبان کسب و کارهای مختلف از جمله شرکت طراحی وب سایت رایسان ، ایجاد و مدیریت سایتی حرفه‌ای با محتوای باکیفیت است تا میزان فروش خود را بالاتر ببرند. ( قبل از اینکه به ادامه مقاله بروید پیشنهاد می کنیم اطلاعات خوددر مورد فروشگاه اینترنتی را افزایش دهید . https://raysan.ir/service/web/shop ) تامین اطلاعات و تولید محتوای سایت‌ها از چالش‌ها و دغدغه‌های همیشگی صاحبان وب‌سایت‌هاست و امروزه همه می‌دانند بهینه‌سازی سایت و تولید محتوا می‌بایست با استفاده از تکنیک‌های سئو( https://raysan.ir/page/80/SEO-ESFAHAN/ ) انجام گیرد. پیش از هرگونه اقدامی برای اجرای کمپین یا کار کردن بر روی سئو سایت، می‌بایست آنالیز سایت توسط متخصصان انجام شود تا گزارشی از وضعیت فعلی سایت تهیه شود. گزارشی که از وضعیت موجود سایت تهیه می‌شود، با وضعیت مطلوب مقابله می‌شود و کاستی‌ها مشخص گردیده و برنامه‌ای برای دستیابی به آنچه مد نظر است، تدوین می‌شود.

شما می‌توانید آنالیز سایت را بر روی سایت خود و بر روی رقبای تجاری خود انجام دهید. این کار تحت عنوان رصد رقبا صورت می‌گیرد. طبیعتا مهم‌ترین منبع اطلاعاتی شما درباره رقبای خود، سایت آن‌هاست. بنابراین چه قصد داشته باشید سئو سایت خود را بهبود ببخشید و چه قصد داشته باشید محتوا و سایت خود را بهینه کنید، ناگزیر از تحلیل سایت رقبای خود نیز هستید.

چه زمانی آنالیز سایت را انجام دهیم؟

پیش از بهینه‌سازی سایت، می‌بایست به سراغ تجزیه و تحلیل سایت بروید. با آنالیز سایت می‌توانید نقاط قوت و ضعف همه صفحات سایت را دریابید. بدون تحلیل کامل سایت، کار کردن بر روی سئو فایده‌ای نخواهد داشت، چون شما باید بتوانید معیاری برای محاسبه پیشرفت سایت خود داشته باشید. معمولا مدیران سایت‌های پرمخاطب روزانه بخشی از فعالیت‌های خود را به تجزیه و تحلیل آمارهای سایت خود اختصاص می‌دهند. بهتر است تحلیل سایت را روزانه انجام دهید و در آغاز هر هفته گزارشی از آمارهای سایت را به همکاران خود ارائه دهید، این‌گونه هم میزان پیشرفت خود را راحت‌تر می‌سنجید، هم در صورت بروز خطا یا ریزش مخاطبان، می توانید زود دست به کار شوید و اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر پیش از کار کردن بر روی سئو سایت، آنالیز حرفه ای سایت را انجام ندهید، ممکن است متوجه علل فرار مخاطبان نشوید و تنها ترافیک سایت شما بالا برود و مخاطبان به مشتری تبدیل نشوند. همچنین این نقایص موجب می‌شود عواملی که باعث بهبود رتبه سایت و جذب کاربر به سایت شده‌اند، از بین بروند. بنابراین بی گدار به آب نزنید و با برنامه‌ریزی این کار را انجام دهید. در کنار آنالیز سایت خود، باید به سراغ تحلیل سایت رقبا نیز بروید. سعی کنید متوجه شوید درچه زمینه‌هایی عملکرد بهتری نسبت به شما دارند. در نظر داشته باشید که شاید مخاطبان شما با مخاطبان آن‌ها تفاوت داشته باشد. بنابراین شناسایی مخاطبان، بخش مهمی از فرایند تحلیل سایت رقبای شماست.

آنالیز حرفه‌ای سایت چیست؟

به احتمال زیاد با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید ابزارهای آنالیز سایت را به راحتی پیدا کرده و با ثبت‌نام راه‌اندازی کنید؛ اما آنالیز حرفه ای سایت تنها کار کردن با این ابزارها نیست. کلید موفقیت و کارآمد بودن سئو سایت، تجربه است. جزئیات زیادی است که ابزارهای تحلیل‌گر نمی‌توانند به شما یادآوری کنند، مثل اهمیت لندینگ پیج (صفحه فرود) سایت و نقش آن در جلب مشتری. متخصصان آنالیز حرفه ای سایت می‌توانند با دیدن گزارش تعداد بازدیدکنندگان و میزان کلیک بر روی آگهی‌ها، رفتار مخاطبان سایت شما را پیش‌بینی کنند و بر اساس تجربیات خود، پیشنهادهایی برای بهبود تجربه کاربری مخاطبان به شما ارائه دهند. آنالیز سایت به شما نشان خواهد داد که کلمات کلیدی در رتبه سئو سایت شما تا چه میزان تاثیر دارد، تلقی بازدیدکنندگان از صفحات سایت شما چگونه است و چگونه می‌توانید تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان خود ایجاد کنید. در هر مرحله، شما نیاز دارید بدانید چه کارهایی بر روی سایت صورت گرفته و چه نتایجی در برداشته است.

آنالیز سایت به شما اطلاعات خوبی می‌دهد، مانند:

تعداد بازدیدکنندگان سایت؛

میزان نمایش و کلیک‪‎ها‪‎‎ی آگهی آن‌ها‪‎ ؛

محبوب‌ترین صفحات سایت؛

نرخ جستجوی کلمات کلیدی؛

موارد محبوب کاربران و بازدیدکنندگان سایت؛

مدت زمان مشاهده سایت توسط کاربران و... .

علاوه‌ بر این، شما برای آنالیز حرفه ای سایت رقبا، نیاز دارید که از متخصصان کمک بگیرید تا به شما بگویند آمارهای حقیقی رقبایتان چقدر از آمارهای شما بهتر است و در چه زمینه‌هایی بهتر است از آن‌ها الگو بگیرید. همچنین متخصصان به شما کمک خواهند کرد تا تحلیل صحیحی از بازار و نحوه عملکرد رقبای خود داشته باشید.

چرا آنالیز حرفه ای سایت اهمیت دارد؟

استفاده از ابزارهای تست سرعت سایت: بررسی سرعت سایت عامل مهمی در جذب کردن کاربران است. سایت هایی که دیر لود می‌شوند کاربران خود را از دست داده و رتبه پایینی دارند. تحقیقات نشان داده است که کاربران بیش از ۵ ثانیه برای لود شدن صفحات منتظر نمی‌مانند. بنابراین اگر سایت شما از نظر سرعت لود شدن ضعیف است، سعی کنید این نقیصه را برطرف کنید.

تحلیل کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای آنالیز ۲۴ ساعته: تحقیق کلمات کلیدی را به طور مرتب انجام دهید و دنبال کلمات کلیدی متمایز از رقبا باشید. سعی کنید کلمات کلیدی را به صفحات داخلی لینک کنید. با این حال باید پیوسته مراقب الگوریتم‌های گوگل باشید و در جریان جدیدترین روش‌های ایندکس کردن مطالب توسط گوگل باشید. اگر در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده نکرده اید، بازنویسی مطالب و تولید محتوای مبتنی بر سئو و کلمات کلیدی را از سر بگیرید.

استفاده از ابزارهای آنالیز کیفیت لینک‌های داخلی: لینک های داخلی را بررسی کنید و مراقب لینک‌های شکسته باشید. لینک‌های شکسته موجب افت رتبه سئو سایت شما می‌شوند.

آنالیز لینک های خارجی: رتبه سایتی را که به آن لینک داده اید، بررسی کنید. اگر رتبه سایت کاهش یافته بود، آن را حذف کنید و به سایت‌های معتبرتر لینک دهید. لینک های خارجی در رتبه سئو شما تاثیر زیادی دارند. همچنین سایت‌های غیرمعتبری که به شما لینک داده اند، برای شما مضر هستند. به این سایت‌ها ایمیل بزنید و از آن‌ها بخواهید لینک شما را از سایت خود بردارید.

سعی کنید رقبای خود و نقاط مثبت کسب و کار آنها را بررسی کرده و در بهینه سازی سایت خود لحاظ کنید.

بررسی مشکلات ساختاری سایت: نقشه سایت موضوع بسیار مهمی است که هم در بهبود تجربه کاربران تاثیر دارد و هم در رتبه سئو سایت شما. اگر نقشه سایت شما درست تهیه نشده باشد و صفحات به صورت صحیح به همدیگر لینک نشده باشند، بات‌های جستجوگر گوگل نمی‌توانند به راحتی بین صفحات حرکت کنند و مطالب سایت شما را ایندکس کنند.

تاثیر تحقیق کلمات کلیدی در آنالیز سایت چیست؟

یکی از مهم‌ترین اقدامات در سئو سایت و بهینه‌سازی محتوای آن، تحقیق کلمات کلیدی است. در واقع کلمات کلیدی أساس اقدامات غیر فنی سئو سایت را تشکیل می‌دهند. به همین خاطر، یکی از مهم‌ترین بخش های آنالیز حرفه ای سایت، تحقیق کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی واژه هایی هستند که شما را به کاربران و مشتریان بالقوه شما می‌رساند، بنابراین کلمات کلیدی به شما کمک می‌کنند متوجه شوید خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید، با کلمات درستی ثبت شده‌اند و آیا قابل بازیابی هستند؟ آیا مخاطبان زیادی دارد؟ ارزش دارد که برای این کلمات کلیدی هزینه و زمان صرف کنید؟

علاوه بر این، کلمات کلیدی مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند باعث برتری رقبایتان نسبت به شما بشود. استفاده از سرویس‌های پرداخت هزینه مانند گوگل ادوردز از راه هایی است که به شما کمک می‌کند میزان موفقیت کلمات کلیدی خود را با اجرای کمپین، بسنجید. برای تحقیق کلمات کلیدی در آنالیز سایت نیاز است که از ابزارهای حرفه‌ای مخصوص استفاده کنید تا گزارش‌های جامع و کاملی دریافت کنید؛ اما فراموش نکنید که در این کار، تجربه حرف اول را می‌زند و قطعا به متخصصان برای تحلیل صحیح گزارش‌ کلمات کلیدی نیاز دارید.

۱۵ مزیت آنالیز سایت عبارتند از :

در کنار مواردی که بالاتر توضیح داده شد، مزایای آنالیز حرفه ای سایت را می‌توان در نمونه‌های زیر خلاصه کرد:

کسب موفقیت در میان رقبا : آنالیز سایت باعث می شود رقبای خود را آنالیز کرده و میزان موفقیت و عوامل موفقیت آن‌ها را دریابید و رفتار آینده آنها را پیش بینی کنید.

جذب مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی :‌ آنالیز سایت به شما کمک می‌کند مشتریان و نیازهای آن‌ها را بررسی کنید.

برقراری ارتباط بهینه با مشتریان :‌ آنالیز حرفه ای سایت به شما کمک می‌کند کانال‌های ارتباطی خود با مشتریان را بهینه کنید.

اصلاح نقاط ضعف سایت : با آنالیز حرفه‌ای سایت می‌توانید آمارهای بازدید خود را بهبود ببخشید و سایتی بدون نقص را پشتیبانی کنید.

جلوگیری از تهدیدات رقبا : زمانی که رقبای خود را بشناسید و وضعیت موجود ان‌ها را بررسی کنید، می‌توانید قدم‌های بعدی آن‌ها را نیز پیش‌بینی کنید و همیشه از رقبای خود جلوتر باشید.

ارتقای کیفیت سایت : زمانی که آنالیز سایت آنالیز را آغاز می‌کنید، موارد جزئی مهمی به چشم شما می‌آید، مانند قسمت ارتباط با مشتری یا اصلاح صفحه فرود. بدین ترتیب روی کیفیت سایت خود حساس می‌شوید و سایتی باکیفیت را ارائه می‌کنید.

بهبود امنیت سایت و حفظ حریم شخصی کاربران از طریق آنالیز حرفه ای سایت.

آگاهی از محبوب‌ترین صفحات سایت

شناختن مخاطبان هدف

تولید محتوای بهینه

انتخاب استراتژی مناسب لینک بیلدینگ و حذف لینک های شکسته با استفاده از آنالیز حرفه ای سایت

بهینه‌سازی سرعت سایت

راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و استفاده بهینه از آن‌ها

بهبود تجربه کاربری

زیبا کردن ظاهر سایت از لحاظ گرافیکی

پیشنهاد می کنیم با خدمادت دیجیتال مارکتینگ آشنایی پیدا کنید .( https://raysan.ir/page/89/digital-marketing/ )

ابزارهای کاربردی آنالیز سایت
ابزارهای کاربردی برای آنالیز سایت کدامند؟

در کنار استفاده از گوگل آنالیتیکس، گوگل وب‌مستر تولز یا Keyword planner، می‌توانید از ابزارهای متنوع دیگری برای آنالیز حرفه ای سایت خود استفاده کنید. در اینجا دسته‌بندی ما به شما کمک خواهد کرد تا ابزار مورد نیاز خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

1- برای شناسایی رقبا

ابزار Alexa Top Sites : الکسا داده‌های ترافیکی وب‌سایت‌های تجاری را تحلیل می‌کند و اطلاعات بازدیدکنندگان سایت‌ها را به صورت گزارش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. الکسا رتبه بندی سایت‌های رقبا را به شما نشان می دهد و می‌توانید در دوره‌های زمانی دلخواه، آنالیز سایت خود و رقبایتان را ببینید.

2- برای پیدا کردن کلمات کلیدی

ابزار KWFinder : این سایت به شما کمک می‌کند برای آنالیز حرفه ای سایت، کلمات کلیدی را پیش از ارتقا در سایت، جستجو کنید و ببینید رتبه آن در گوگل چند است و چه سایت‌هایی بهترین رتبه را در استفاده از این کلمات کلیدی دارند.

ابزار Keywordtool.io : این سایت کلمات کلیدی را که رقابت کمتری بر سرشان است، به شما پیشنهاد می‌دهد و نمودارهای تحلیلی جالبی از عملکرد سایت شما و رقبا در اختیارتان قرار می‌دهد.

ابزار Ubersuggest: این سایت به شما کمک می کند کلمات کلیدی مد نظر خود را سرچ کنید و بهترین عبارات ممکن برای آن کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد می دهد. این سایت یکی از دقیق‌ترین و بهترین ابزارها برای تحقیق کلمات کلیدی است.

3- برای پیدا کردن رتبه بندی‌ها

ابزار Adanced Web Ranking : این ابزار بر اساس محل جغرافیایی شما، آمار را ارائه می‌دهد و گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه از عملکرد سایت در حوزه‌هایی که مد نظر شماست، عرضه می‌کند.

ابزارAuthority Labs : این ابزار به شما کمک می‌کند تا سایت‌های رقبایتان را بر اساس رتبه‌ی آن‌ها در موتورهای جستجوگر گوگل مشخص کنید و امتیاز سایت خود را ببینید.

ابزار Positionly : این ابزار در واقع امکانات کاملی برای بررسی سئو سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. روش کار با این ابزار ساده است و عملکرد شما و رقبایتان را با جزئیات ارزشمندی به شما ارائه می‌کند.

4- برای بررسی بک لینک ها

ابزار Ahrefs : این سایت بهترین مرجع برای بررسی بک لینک ها و آنالیز آن‌هاست. با استفاده از این سایت می‌توانید بک‌لینک‌های قوی ایجاد کنید.

ابزار Moz SEO Toolbar : ماز یکی از کامل‌ترین مرجع‌های سئو است که با استفاده از سرویس‌های سئو آن می‌توانید آنالیز سایت را با اختیارات بی‌نظیری انجام دهید و گزارش‌های کاملی از آن بگیرید.

ابزار OpenSiteExplorer : این ابزار جالب‌ترین و کاربردی‌ترین اطلاعات را درباره رقبا به شما نشان می‌دهد. می‌توانید لینک‌های رقبایتان را ببینید و خودتان را در نسبت با رقبایتان بسنجید.

ابزار CognitiveSEO Backlink Explorer : این ابزار به شما کمک می‌کند تا بک‌لینک‌های سایت خود را بررسی کنید و لینک‌هایی را که از سایت‌های غیر معتبر گرفته شده‌اند، به شما نشان می‌دهد.

5- برای بهینه ‌بودن صفحات

ابزار Page Comparison Tool : این ابزار به شما کمک می کند صفحات سایت را از نظر محتوا، ارزیابی کنید و عنوان‌ها، متا تگ‌ها و محتوا را در ارتباط با کلمات کلیدی به کار رفته در متن می‌سنجد.

Web Page SEO analysis tool : این ابزار به شما کمک می‌کند تا عوامل موثر در سئو را بررسی کنید و گزارش‌های جامعی درباره آنالیز سایت به شما ارائه می‌دهد.

ابزار آنالیز سایت جت سئو، ایرانی و قدرتمند

اگر برای تحلیل سایت خود دنبال یک نمونه قدرتمند ایرانی هستید که به کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بتواند گزارشی کامل از وضعیت بخش‌های مختلف سایت به شما ارائه کند، این بار می‌توانید روی جت سئو حساب ویژه‌ای باز کنید. ابزار آنالیز سایت جت سئو، بهترین و قوی‌ترین ابزار تحلیل سایت در ایران است که گزارش طبقه‌بندی شده خود از بررسی‌های صورت گرفته در اختیار شما می‌گذارد. نکته جذاب اینجاست که این ابزار به کمک کرالرهای مختلف با خزش در بخش‌های مختلف، گزارش نهایی را آماده کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

متخصصان ایرانی تیم جت سئو که همه از افراد زبده در حوزه‌های هوش مصنوعی، سئو، یادگیری ماشین و... هستند، توانسته‌اند پس از ماه‌ها تلاش ابزاری را برای شما آماده کنند که بخشی از مزایای آن در زیر آمده است:

بهبود کیفیت و عملکرد سایت

کمک به بهبود رتبه بهتر در موتورهای جستجو

افزایش ترافیک سایت

رابط کاربری ساده، زیبا، کاربرپسند و حرفه‌ای

ارائه آمار و گزارش‌های دقیق و تحلیلی

تیم پشتیبانی حرفه‌ای

تجزیه و تحلیل رایگان

این ابزار کاملا ایرانی و قدرتمند به‌صورت هوشمند از تکنولوژی‌های روز و متناسب با الگوریتم‌های گوگل سایت شما را تحلیل کرده و گزارش‌های آماری دقیقی را ارائه می‌کند. یکی از مهمترین مزیت‌های جت سئو این است که در گزارش‌های خود به مشکلاتی اشاره می‌کند که حتی ممکن است از نظر وبمستران و متخصصان سئو دور مانده باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 831
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی